4.jpg

Η Φιλοσοφία μας

Η ίδρυση του Σχολείου μας βασίστηκε σε μια βαθιά και ειλικρινή ανάγκη επικοινωνίας και συνεργασίας, με όραμα να μεταδώσουμε τις γνώσεις μας, να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας και να εξελιχθούμε παράλληλα με τις νέες γενιές, δημιουργώντας μια κοινότητα όπου όλοι αισθάνονται αποδεκτοί γιατί επικρατεί ο σεβασμός, η κατανόηση και η ανεκτικότητα. Δείτε εδώ τις Δράσεις μας για την χρονιά 2021-22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Υιοθετούμε τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών έως το 2030 και προσαρμόζουμε το πρόγραμμα σπουδών μας, ώστε οι μαθητές μας να γνωρίσουν, να ευαισθητοποιηθούν και να δράσουν για την επίτευξή των στόχων αυτών,  με μέσο την Αγγλική Γλώσσα.
Η συνεργασία, η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα και η καινοτομία είναι πλέον οι δεξιότητες που απαιτούνται το 21ο Αιώνα.

 

 

 

 

Βιωματική μάθηση :  οι μαθητές μας από τα πρώτα τους βήματα εξασκούνται στην χρήση της γλώσσας προφορικά και γραπτώς,  σε καταστάσεις που προσομοιάζουν στην πραγματικότητα μέσα από παιχνίδια ρόλων, αυτοσχεδιασμό, επίλυση προβλημάτων με συνεργασία,  τραγούδια, δημιουργία posters, δημιουργική γραφή, με τρόπους και μέσα που ταιριάζουν στην ηλικία και την αντιληπτική τους ικανότητα, έτσι ώστε η γνώση να κατακτάται σταδιακά και πολύπλευρα.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Δημιουργούμε επίσης δραστηριότητες CLIL (στα Ελληνικά: Ενσωματωμένη Εκμάθηση Γλώσσας και Περιεχομένου ή αλλιώς Διδασκαλία μη γλωσσικού μαθήματος μέσω μιας ξένης γλώσσας) για πολλά εκπαιδευτικά events μας. Στην ουσία, τα παιδιά, εκτίθενται στις νέες γλωσσικές δομές μέσα από δραστηριότητες που αφορούν ένα εντελώς διαφορετικό αντικείμενο, όπως η δημιουργία μιας συνταγής,

η εισαγωγή και εξοικείωση με ήθη και έθιμα άλλων χωρών  (Halloween, Τhanksgiving ή το βρετανικό τσάι).

 

Εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης και αξιολόγησης: θεωρούμε ότι η πρακτική να χρησιμοποιούμε μόνο 2 βιβλία (Student’s, Workbook) σε όλα τα επίπεδα και η κατάργηση της ορθογραφίας από τα ελληνικά στα αγγλικά ή αντίστροφα, αποτελεί την πιο πρωτοποριακή και προκλητική τακτική μας. Το γεγονός επίσης ότι δεν παραδίνουμε βαθμούς αλλά τα παιδιά αξιολογούνται αντικειμενικά και σφαιρικά από την απόδοση, την συμμετοχή και την προσπάθεια τους, απελευθερώνει την εκπαιδευτική διαδικασία από βαθμοθηρικές επιδιώξεις και ανούσιο άγχος. Οι γονείς αλλά και τα παιδιά ενημερώνονται για την πορεία και την εξέλιξη τους, εβδομαδιαία μέσω email με την μέθοδο της επανατροφοδότησης (feedback).

 

H Τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης: η χρήση διαδραστικών μέσων που εμείς έχουμε εισάγει από την αρχή της λειτουργίας μας εδώ και 9 χρόνια, θεωρείται πλέον αυτονόητη, αλλά και η χρήση των tablets, οι online ασκήσεις και αναθέσεις εργασιών, η προσεκτική και ενημερωμένη επιλογή  videos, documentaries, Tedxtalks, podcasts, η εισαγωγή και εξοικείωση με εκπαιδευτικές πλατφόρμες (Edmodo,ClassDojo) και εφαρμογές (Padlet, Wordwall, Quizziz, Quizalize, Twinkl), συνιστούν εργαλεία που διευκολύνουν την επικοινωνία, εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική εμπειρία, προσελκύουν και διατηρούν το ενδιαφέρον της γενιάς της ψηφιακής εποχής.

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

Gamification: εδώ και 3 χρόνια έχουμε υιοθετήσει και εκτελέσει με μεγάλη επιτυχία την ενέργεια αυτή, όπου όλοι οι μαθητές του σχολείου μας, συμμετέχουν σε online παιχνίδι συγκέντρωσης πόντων, ολοκλήρωσης αποστολών και συλλογής επάθλων, κάνοντας απλώς τις ασκήσεις του Workbook. Με αυτό τον τρόπο έχουμε καταφέρει να συνδυάσουμε εξάσκηση με παιχνίδι, αυτενέργεια σε ένα ασφαλές περιβάλλον, ευγενή άμιλλα και συνεργασία και να διατηρούμε τα επίπεδα ενθουσιασμού και συμμετοχής πολύ υψηλά.*

 

*Η ενέργεια αυτή έχει ανασταλεί προσωρινά κατά την διάρκεια της τηλε-εκπαίδευσης, καθώς επιδιώκουμε να ελαχιστοποιήσουμε την έκθεση των μαθητών μας στις οθόνες και τους κατευθύνουμε στην εξάσκηση της φυσικής γραφής και των άλλων λεπτών δεξιοτήτων (soft skills) 

29749293_10156202876478744_3615818515879
29793122_10156202852653744_6262447095688
Screenshot_20210117-220500_edited.jpg
Screenshot_20210117-223635_edited.jpg
IMG_20200220_200106.jpg
IMG_20200220_173728.jpg
discord.jpg
22382262_1934818640105818_56769918251420
35287740_2044230272497987_68665093731249
Global-Goals-for-Sustainable-Development_0.png

Lower από την D?



Σχεδόν όλοι οι μαθητές αγγλικών, με σωστή προετοιμασία, αλλά και με την απαιτούμενη μελέτη μπορούν
να δώσουν εξετάσεις για το Lower, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της τέταρτης τάξης (D), ανεξαρτήτως
ηλικίας. 
Στην δύσκολη εποχή που διανύουμε, δεν πρέπει να δαπανούμε χρήμα και χρόνο, όταν δεν είναι απαραίτητο. 

Companion ? 

Σε κανένα επίπεδο δεν χρησιμοποιήται companion. Χρησιμοποιούμε μόνο το βιβλίο του μαθητή και το βιβλίο των ασκήσεων (και βιβλίο Γραμματικής στα επίπεδα B' C' D'

Paddington Bear 

To αρκουδάκι Paddington μας ευχαριστεί για την συνεργασία και στέλνει τις ευχές του στους μικρούς μας μαθητές!

poster 40Χ50 SUCCES 2015b.PNG
LONDON CALLING 1.jpg
+θ+ι+Χ+κ+κ+Χ+ν+Σ.JPG
Education-Quotes-For-Kids-1.jpg
MAIOS 2015.JPG
facebook photo.jpg